senyum

Senyum

 

(Najwa)

Kacak luar

Kacak dalam

Kacak dengar sini

Kalau saya senyum

Awak mesti senyum sekali

Kalau kita senyum

Semua orang berjangkit

Bila semua orang senyum

Dunia tiada penyakit

Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum

Tak perlu kata apa-apa

Senyum

tak perlu kata apa-apa

 

(Malique)

Akhirnya sempurna tiga album pertama

Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama

Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka

Kalau habis abjad aku rap dengan angka

Satu dua tiga anugerah diterima

Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua

Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza

Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama

Cantik luar cantik dalam cantik macam mama

Hati macam grandmanya anginnya macam papa

Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana

Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa

Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama

Wanita hari ini jaga sensitiviti

Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini

Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi

Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit

Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

 

(Chorus)

 

(Malique)

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan

Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan

Aku bukan rupawan aku bukan jutawan

Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan

Dengar kata hati perasaan jangan dilawan

Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan

Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan

Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian

Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan

Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan

Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi

Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri

Wanita hari ini harus pepandai puji

Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini

Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi

Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit

Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

 

(Chorus)

COPYRIGHT © 2017 QARMA MUSIQ SDN. BHD.